søndag 24. november 2013

Slutten på helgen og ikke kino

Idag har jeg ikke gjort så veldig mye men jeg har definitivt fått noen goe nyheter.
Idag har jeg og foreldrene mini snakket om en del forandringer i huset vårt som for det meste har stått som det er nå siden 2010.
Jeg har tenkt veldig mye for megselv om forndringer som jeg kan gjøre på rommet mitt, men det kan da også bli litt vanskelig med de tingene som jeg mamma og pappa har snakket om idag.
Jeg har også gjort det som jeg vanligvis gjør som rett og slett er å sitte på rommet mitt, sittet nede i en liten stund og spist middag blah blah blah.
Det eneste spesielle som har skjedd idag er at mamma og pappa kom hjem med et par suvenier fra Kiel og at jeg fikk noen ganske gode nyheter annet en det.
disse nyhetene er ikke helt sikkre enda fordi vi egentlig ikke vet om det kommer til å skje men som det ser ut nå så skal jeg få meg sovesofa på rommet mitt, dette er jeg veldig glad over men jeg må huske på at det er fortsatt ikke sikkert i noen grad fordi dette er en del av planen om masse andre store foranfringer.
Men siden jeg ikke har så mye å skrive om så tenker jeg at jeg kan skrive om den største tingen som skjedde dene helgen.
Dette var at jeg fikk spart opp nokk penger til å skaffe meg en iPad mini for pengene som jeg har spart over de siste måndene.
akkurat nå så er det den jeg sitter å skriver på og jeg er veldig fornøyd med den.
Etter bare en eller to dager men iPaden så merker jeg alerede at jeg er kjempe glad i den og at jeg kommer til å ta godt vare på den over laang laang tid.

Det var alt for idag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar