mandag 25. november 2013

Forsinkelser og nesten ingenting annet

Så idag har vært ganske rett fram, jeg har vært på skolen og jeg kom hjem.
Men på skolen idag så hadde vi besøk av et par folk som skulle ha forestilling for oss, det var ganske gøy men derimot så mistet vi gymmen vår.
Etter at jeg kom hjem så har dagen egentlig vært ganske normal.
Jeg kom hjem, satt meg på pcen og gjorde litt lekser.
Men idag har jeg heller ikke tengt så mye som jeg vanligvis gjør, dette er jeg ikke så vandt til.
Men etter en stund så bestemte jeg meg for å legge meg litt tidligere idag for at jeg skal kunne være iallefall litt mindre trøtt imorgen.
Så siden det er ganske sent nå så tenker jeg at jeg gjør meg ferdig med innlegget ganske tidlig idag, og det beklager jeg for.
God natt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar