tirsdag 26. november 2013

Ny data mus lg reserve tastatur

Når jeg kom hjem idag etter en ganske kjapp og merkleig normal dag, så komjeg rett og slett hjem til det vanlige som da er en sliten meg som er lei av iriterende folk på skolen.
Og så satt jeg meg opp spilte et par runder smite og tok en tur med nabohunden.
Men da jeg kom hjem og mamma kom litt senere så hadde hun med serg et tastatur og en mus som hun sa at hu ikke var helt fornøyd med og lurte på om jeg ville ha dem.
Det gjorde da dagen min veldig mye bedre og siden jeg da hadde fått nytt utstyr så tok jeg da enda en runde med smite.
Etter den runden så merket jeg at tastaturet var noe av en dårlig opplevelse med skriving, og det er viktig for meg å ha noen godt å skrive på med tanke på at jeg prøver å bli en pro Fast-Typer.
Så jeg bruker nå bare musa som er kjempe deilig for gaming.
Men da var det ikke egentlig noe annet interesangt som skjedde idag.
Hade :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar